WK Aktie 2006

voetbalmaandag 12 juni 2006 09:45

PerspectieF ChristenUnie jongeren grijpt het WK voetbal aan om in actie te komen voor straatkinderen in Brazilië.

Tijdens het WK gaan wij, PerspectieF'ers, natuurlijk niet rustig achterover zitten voetbal

kijken. Wij grijpen deze Wereld Kampioenschappen aan om de stichting 'Help mij leven' te promoten.  Wij willen hiervoor geld inzamelen zodat kansarme straatkinderen in Brazilië toch nog een kans krijgen. De stichting doet dit ondermeer door de kinderen te laten sporten. Een aantal bedrijven uit de regio zijn benaderd voor een sponsor bedrag van tenminste 25 euro. Het aantal bedrijven dat toegezegt heeft loopt alleen maar op. Tijdens de voetbalwedstrijden van het Nederlands Eftal zal er in 't Schienvat een stand staan met informatie over deze stichting. Neem dan al je overtollige kleingeld mee want wij accepteren nog wel 1 en 2 eurocenten. Ook zullen er nog andere activiteiten plaatsvinden... Dus wees erbij om in ieder geval het voetbal niet te missen. En als je er toch bent, geef dan je verre buurjongen ook een kans op een toekomst. Kijk voor meer informatie op http://www.helpmijleven.nl/

Archief > 2006 > juni