Samen brainstormen richting de verkiezingen.

kaarten op tafelzaterdag 09 mei 2009 14:00

Het bestuur heeft samen met de jongeren van PerspectieF en de fractie gebrainstormd over de komende periode tot de verkiezingen en de periode direct daarna. Onder de deskundige en enthousiaste leiding van Jeanette van der Woude hebben we een succesvolle avond gehad waarvan iedereen weer de nodige energie heeft gekregen.

Na de gezamelijke broodmaaltijd waarin we persoonlijk kennis konden maken hebben we door het spel kaarten op tafel elkaar in de kaarten laten kijken over onze politieke doelen en onze motivatie om hierin actief te zijn. Goed om van elkaar te weten hoe we staan ten opzichte van de plaatselijke Slochter politiek.

Op post-its hebben we daarna uitgebreid nagedacht over onze dromen, wensen en idealen. Daarbij hoefden we ons niet geremd te voelen. Alles wat we wilden kon worden benoemd. De vellen waarop we deze post-its moesten plakken werden flink gevuld. Daarna hebben we gerubriceerd en kregen we de opdracht om door middel van stickeren de drie belangrijkste items (groen) en drie minst belangrijke items (rood) aangeven. Daaruit hebben we een aantal speerpunten gehaald die de komende jaren belangrijk voor de ChristenUnie zullen zijn. Daarna hebben we naar onszelf gekeken. Wat zijn de beelden die de ChristenUnie oproept, maar net zo belangrijk hoe zien we ons zelf. Wat is positief en wat is negatief.

We hebben de avond afgesloten met het maken van goede afspraken. Daarbij hebben we ook de taken verdeeld. Er is veel werk, maar gelukkig zijn er veel handen.

Hieronder een aantal foto's van deze succesvolle avond.

Vereniging

Archief > 2009 > mei