RSS icon linking to RSS overview

Mensen die inspireren: Ian Paisley.

imgreswoensdag 06 januari 2016 22:00 Wie geïnteresseerd is in de geschiedenis van Ierland , en als regelmatige bezoeker van dit mooie land ben ik dat denk ik bovengemiddeld, komt in de recente geschiedenis een bijzondere politicus tegen. Ian Richard Kyle Paisley, predikant en politicus en in zijn werk in beide professies was hij eigenlijk altijd beide. lees verder

Friese toestanden.

vlagdonderdag 09 juli 2015 12:00 De ChristenUnie is kritisch over de herindeling. Daar is wat ons betreft ook alle reden voor. Zo langzaamaan is het de vraag welke voordelen levert het nu eigenlijk op. Een nieuw spookbeeld vanuit Friesland doemt op. lees verder

Opdat wij niet vergeten.