ChristenUnie Slochteren boekt forse stemwinst.

raad-verkiezing-2006woensdag 08 maart 2006 00:30

De ChristenUnie in Slochteren is erg tevreden met de uitslag van de gemeenteraadsverkiezing. We mochten 80 stemmen bijschrijven en zijn daarmee de enige partij die zowel de huidige als de vorige verkiezingen stemwinst mocht behalen.

Na de binnenkomst van de eerste resultaten zag het er voor de ChristenUnie goed uit. De eerste prognoses beloofden groei voor ons. Voorzichtig waren we aan het hoofdrekenen om te kijken of een restzetel tot de mogelijkheden behoorde. De uiteindelijke uitslag laat een flinke winst voor de PvdA zien. We feliciteren hen met dit fantastische resultaat. Het maakt het verlies van 4 jaar geleden meer dan goed. Gemeentebelangen behoudt tegen de algemene verwachting in haar 3 zetels. De VVD verliest haar restzetel. Het CDA behoudt haar 2 zetels. De ChristenUnie boekt een stemwinst van 80 stemmen, een fantastisch resultaat. We zijn dankbaar dat we het vertrouwen van de kiezer hebben gekregen. Die dankbaarheid is er in de eerste plaats richting God, ten slotte is Hij het die ons leven leidt. Hem komt de dank toe. Samen zullen we ons de komende vier jaar weer inzetten voor de inwoners van de gemeente Slochteren. Dank aan al onze kiezers!

Archief > 2006 > maart