Nieuwsbrief september 2005

dinsdag 27 september 2005 21:45

Namens het bestuur willen we graag de volgende zaken onder uw aandacht brengen.

Kandidatenlijst kamerverkiezing 2007

Ter voorbereiding op de kandidaatstelling voor de Tweede Kamer verkiezing mei 2007, verzoekt het landelijk bestuur ons om namen op te geven van personen die men geschikt acht voor de kandidatenlijst. Mocht u geschikte kandidaten weten dan verzoeken wij u dit door te geven aan de secretaris. Deadline voor inzending is 15-10-2005. Wilt u meer informatie bel dan even met de secretaris.

Verder vraagt het landelijk bestuur om namen op te geven voor kandidaten voor een bestuursfunctie in het landelijk bestuur. Meer informatie is te krijgen bij de secretaris.
Deadline voor inzending is 31-10-2005.

Ledenvergadering .

Op dinsdag 8 november hebben we als bestuur een ledenvergadering gepland over de gemeenteraadsverkiezingen van 7-03-2006. Op deze vergadering zullen de leden moeten stemmen over de kandidatenlijst. Verder zullen we het verkiezingsprogram bespreken.
We hopen dat u deze datum kunt reserveren voor de ChristenUnie zodat we met elkaar een goede start kunnen maken voor de verkiezingscampagne. Agenda van deze avond komt t.z.t.

Propaganda commissie.

De propaganda commissie is opgezet om samen met de leden actief campagne te voeren voor een Christelijk geluid in de gemeenteraad van Slochteren. Wat mogen we onze Hemelse Vader dankbaar zijn dat we nog de gelegenheid hebben om vanuit de Bijbel politiek te bedrijven in de gemeente Slochteren, daarom is het van belang dat we allemaal meewerken. U laat ons er toch niet alleen voor zitten?
Als bestuur willen wij u dan ook oproepen om een steentje bij te dragen.
De propaganda commissie bestaat uit de volgende personen: Niels Joostens, H. Kruizenga, namens de fractie. N.A. van/der Reep-Dijkema namens het bestuur en Wilco van der Laan namens PerspectieF, de jongerenafdeling van de ChristenUnie.
Mocht u meer willen weten dan kunt u contact opnemen met Niels Joostens. Per e-mail: joostens@slochteren.christenunie.nl of via de site www.slochteren.christenunie.nl onder reacties. U kunt zich dan direct aanmelden voor de digitale nieuwsbrief en actueel fractienieuws.

Op dit moment hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd.

Namens het bestuur.

Archief > 2005 > september