Nieuwsbrief extra webeditie 2005

woensdag 28 september 2005 20:00

Een tussentijdse webeditie van de nieuwsbrief.

oktober 2005
Geachte leden;

De Nieuwsbrief Slochteren in de mailbox, wel zo makkelijk.

Ook de ChristenUnie afdeling Slochteren staat niet stil. Zoals u al in de vorige Nieuwsbrief heeft kunnen lezen hebben we nu een eigen lokale website. Dit biedt een aantal voordelen. Zo kunnen we aan iedereen die dat wil informatie bieden over de gemeente Slochteren en bereiken we een hoop zwevende kiezers. In vergelijking met de andere politieke partijen in Slochteren lopen we met de mogelijkheden en het uniforme uiterlijk van de site behoorlijk voorop.

Ook de Nieuwsbrief kent een digitale versie die u dus in de mailbox kunt ontvangen. Dat is altijd actueel, snel en het scheelt een hoop papier. Verder biedt het de mogelijkheid leden bij bijzondere situaties met een druk op de knop te bereiken.
Tot op heden is er nog weinig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om zich daarvoor aan te melden. Het is handig dat we ook de e-mailadressen van leden hebben om hen snel te kunnen informeren. Het postvakjessysteem werkt natuurlijk wel, maar heeft een aantal nadelen. Op de komende afdelingsvergadering zullen lijsten worden opgehangen als u hierop uw naam en e-mailadres invult wordt de rest voor u geregeld.
Kunt u niet wachten of denkt u de vergadering niet te kunnen bezoeken dan kunt u een e-mail sturen naar: Niels Joostens

Presentatie Jan Jakob Boersma.

Afgelopen maart kon u in 'de Boerderij' in Slochteren een vergadering bijwonen waar de Provinciale Statenfractie en de raadsfracties uit de stad Groningen de Slochteren het plan Meerstad toelichten. Tijdens deze avond werd er een diapresentatie gehouden om het verhaal te verduidelijken. Deze presentatie is nu op de site te vinden onder downloads.

Archief > 2005 > september