Wegwijs in Slochteren.

kerk-staatvrijdag 27 februari 2009 12:00

Ze hangen er al weer heel wat jaren en zijn in de loop van de tijd steeds minder goed leesbaar geworden. Voor de inwoners van de gemeente vaak geen probleem. Ze weten (meestal) de weg. Maar voor bezoekers zijn de wegwijzers en de plattegronden in de gemeente belangrijk.

De ChristenUnie wil graag dat er iets wordt gedaan aan de bewegwijzering en de plattegronden in de gemeente. In het de Visie op de gemeente Slochteren willen we ons ook positioneren als een gemeente die toeristen iets te bieden heeft. Zeker in het komende jaar wanneer we de herdenking van 50 jaar gas vieren.

De ChristenUnie heeft het gemeentebestuur dan ook vragen gesteld. Daarbij hebben we bewust ook de mogelijkheid genoemd om de nieuwe wegwijzers te betrekken bij Trio-bedrijven.

Het college heeft bij monde van wethouder Scheidema, positief gereageerd op onze vragen. Hopelijk kunnen we daarvan binnenkort het resultaat zien.

TitelBestandsgrootteMIME-type
20-02-2009 Raad (26 februari) Vragen over bewegwijzering en plattegronden..doc59,2 kBapplication/pdfdownload

Archief > 2009 > februari