Het ledenforum is geopend.

ledenforumdinsdag 19 februari 2008 21:15

Als politieke partij heb je leden. Leden maken de partij. Ze zorgen voor diversiteit en bepalen mede het beleid. Ook geven ze de goedkeuring aan het verkiezingsprogramma en hebben ze invloed op de samenstelling van de kandidatenlijst.

In Slochteren heeft de ChristenUnie een behoorlijk aantal leden. Die zijn natuurlijk niet allemaal politiek actief en dat hoeft ook niet persé. Wel steunen ze het werk van de ChristenUnie. Er zijn ook leden die vanwege een druk weekschema minder met de plaatselijke politiek betrokken zijn dan ze eigenlijk zouden willen. Het volgen van vergaderingen kan voor hen lastig zijn. Om hen actiever te betrekken bij het werk van de ChristenUnie in Slochteren is vanaf nu het ledenforum online. Hierop kunnen alle ChristenUnie leden zelf een stelling of vraag plaatsten en met andere leden in discussie gaan. Op dit moment is het forum alleen geopend voor leden van de ChristenUnie. Daarmee volgen we de landelijke richtlijn. Bent u nog geen lid? Gewoon alsnog doen! Meldt u aan.

Via http://slochteren.christenunie.nl/login bereikt u het inloggedeelte van de site. U kunt wanneer u dat nog niet hebt een account aanmaken. Vervolgens kunt u gebruik maken van alle fora binnen de ChristenUnie. U kunt ook in het hieronder te vinden document lezen hoe u op het forum aan de slag kunt.

Vereniging

Archief > 2008 > februari