Is dit nu later!?

visie-slochterenzaterdag 10 november 2007 12:15

Zal het je verbazen of had je het verwacht. Ook u en jij kunnen meepraten over de toekomst van onze eigen leefomgeving. Slochteren verandert, maar jij mag mee bepalen wat er veranderd en waar. Doe mee, denk mee, werk mee.

Praten over later. Dat lijkt nog niet zo heel erg gemakkelijk. Soms ziet de toekomst er heel anders uit dan je had verwacht. Een nummer als " Is dit nu later." van Stef Bos roept dan heel erg veel herkenning op. Toch hebben we vaak te maken met keuzemomenten die bepalend zijn voor later.  Zeker wanneer we jong zijn. Wat wil ik later worden? Welke opleiding moet ik daarvoor volgen? Wat kan ik er precies me doen? Maar ook als we al wat ouder zijn krijgen we te maken met keuzes. Kortom keuzes maken doe je veel en regelmatig. Daarom is praten over de toekomst ook makkelijker dan het lijkt, wanneer je maar voor ogen blijft houden dat de werkelijkheid er waarschijnlijk iets anders uit zal zien. Dromen komen ook niet altijd uit, maar desondanks blijven we toch dromen. Hoe leven, werken, wonen en recreëren we in 2020 in Slochteren. Waar droomt u van, maar wat is ook uw grootste nachtmerrie. Deel dat met ons en praat er met elkaar over. Kom met uw en jouw ideeën naar “De Boerderij” in Slochteren op 12 en 13 november of schuif aan bij een raadslid aan de keukentafel. De ChristenUnie raadsleden ontvangen u in ieder geval erg graag. Maak daarom een afspraak en bezoek de speciale website: www.landvanslochteren.nl Tot later! Of beter we spreken elkaar binnenkort. Doen!

Leven, meedoen, werken en wonen in het Land van Slochteren.

Uit ons verkiezingsprogramma.

De gemeenteraad tast met een zekere regelmaat af wat er leeft onder de Slochter bevolking. Dit bijvoorbeeld door het houden van sessies waarin een bepaald actueel thema wordt uitgediept. Verder door het betrekken van jongeren, ouderen en andere doelgroepen bij de politiek door speciale raadsvergaderingen, inspreekavonden, panels, regelmatige adviesvragen, etc. Graag zien we dat doelgroepen, waaronder jongeren- en ouderenorganisatie bij de voorbereiding en uitvoering worden betrokken.

Archief > 2007 > november