Statenfractie maakt verkiezingsprogramma bekend.

ps-fractiewoensdag 03 januari 2007 20:30

Op 7 maart 2007 worden er weer verkiezingen gehouden. Dit keer brengt u uw stem uit voor de nieuwe Provinciale Staten. Indirect kiest u daarmee ook een nieuwe Eerste Kamer. Uw stem telt dus dubbel. Een extra reden om ook aan de verkiezingen deel te nemen. Voor de periode 2007-2011 heeft de Provinciale ChristenUnie een programma vastgesteld onder het motto “Voor elkaar” in Groningen. De kandidatenlijst wordt opnieuw aangevoerd door Rudi Slager.
Met ingang van de nieuwe periode wordt ook het aantal Statenleden verminderd. Voor Groningen betekend dit een vermindering van 12. Nu zijn er nog 55 leden en na 7 maart 2007 blijven er 43 over. De ChristenUnie hoopt haar positie met 4 leden vast te houden. Dat kan als u stemt voor een principieel en helder geluid. Stem daarom op een van de kandidaten.

Informatie over de Statenverkiezingen vindt u op deze site van de Provinciale ChristenUnie Site Provinciale Unie Groningen

Archief > 2007 > januari