Aftellen!

cijfersmaandag 08 juni 2009 08:30

Week 24

Woensdag 10 juni 2009.

Gisteravond kwam ik toevallig  nog even langs de herhaling van Nova. Een leuke terugblik op de gaswinning in Slochteren. Onvoorstelbaar hoeveel er in 50 jaar kan veranderen. Het heeft Nederland veel rijkdom opgeleverd, en natuurlijk was er ook eerder al de discussie of we daar niet meer aan over hadden moeten houden. Een soort Koeweit aan de Eems. Hoe je er ook tegenaan kijkt het is in elk geval een heuglijk moment. Speciaal ook omdat Hare Majesteit aanwezig zal zijn om de festiviteiten mee te maken. Speciaal hiervoor ben ik nog even voor een nieuw kostuum naar Groningen geweest. Het is gelukt. De uitzending van Nova kunt u bekijken op uitzending gemist. [link]

Dinsdag 9 juni 2009.

De dinsdag voorafgaand aan de commissievergadering is fractieavond. Dit keer een volle agenda voor de commissie BMR. Belangrijke onderwerpen als de planuitwerkingen Siddeburen en de Visie Slochteren (centrumplan) vragen de nodige tijd en worden goed doorgesproken. Dan is het prettig om een aantal ervaringsdeskundigen in de fractie te hebben. Daarvan hebben we er nooit genoeg. Dus aan jou de taak om je even te melden. Onderwerp  Meerstad biedt niet erg veel nieuws en is dan ook minder uitgebreid besproken. Ik ben benieuwd wat er komende donderdag allemaal langs zal komen.

Maandag 8 juni 2009.

De zomervakantie komt steeds dichterbij. Wat kan er veel veranderen in een jaar tijd. Er is weer een nieuwe lichting brugpiepertje klaargestoomd voor het tweede jaar. Ook politiek is er weer veel gebeurt. De ChristenUnie heeft u van dit nieuws steeds op de hoogte gehouden. Nog even en de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen barst echt los. Wie weet op wat voor ideeën je nog komt in de zomerzon op een terrasje aan zee of stadsplein. De ChristenUnie zit  niet stil en bereidt zich voor op de campagne. En natuurlijk moet er ook weer een goed programma worden geschreven. Het belang daarvan wordt door anderen wel eens vergeten. Natuurlijk zal het niet tot de top 10 van de 'gadgets' horen, de pennen, perpermunten etc. kunnen zich meestal verheugen op meer belangstelling. Nog 268 dagen en we zullen weten of al het werk dat er nog aan zit te komen ook succes heeft gehad.

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht