Uit de startblokken.

startblokkenzaterdag 23 augustus 2008 16:15

Het werk is weer begonnen dus begint langzaam aan ook het politieke werk weer. Het eerste overleg is al weer geweest en de volgende week is zelfs al weer redelijk vol gepland. Ook de weblog is weer aan een nieuw seizoen begonnen.

De eerste werkweek na de lange zomervakantie zit er voor mij al weer op. Ook het politieke werk kan weer worden opgepakt. Afgelopen maandag had ik een eerste overleg met de gemeentesecretaris en de afdeling financiën. Ze hebben alle achterliggende stukken boven water gehaald om de vragen die onze fractie over de uitkering chronisch zieken en gehandicapten heeft gesteld te beantwoorden. Zoals ik al vermoede was het tot dusver gegeven antwoord niet juist. In een commissievergadering Leren, Werken en Zorgen in het voorjaar werd namelijk gesproken over €7000 die vooral is besteed aan de collectieve ziektekostenverzekering. Het bedrag is aanmerkelijk hoger namelijk een veelvoud van dat wat eerder werd gemeld. Eenmalig over 2004 ongeveer €65.000 en daarna vanaf 2005 structureel €15.000. Omdat de collectieve ziektekostenverzekering pas later is ingevoerd is er dus alleen al ruim €80.000 in de algemene middelen terecht gekomen. In het eerstvolgende fractieoverleg zal ik de verdere uitkomsten naar voren brengen. Ze hebben voor mij in ieder geval een duidelijke politieke betekenis. Want in ieder geval twee van de drie huidige niet collegepartijen hebben hierin flink wat boter op hun hoofd. Het stelt de moties die onlangs voorbij kwamen bij de besteding van het rekeningresultaat tijdens de behandeling van de jaarrekening ook in een heel ander licht. Nu vragen om meer geld voor minima terwijl je zelf in het verleden gelden voor deze doelgroep niet hebt besteed, is dan op zijn zachts gezegd een heel gênante vertoning.

Reacties op 'Uit de startblokken.'

annlike
Geplaatst op: 01-11-2017 10:17 Quote
Bien que la replique montre à quartz est très précise, mais l'industrie s'améliore constamment, la montre à quartz n'est pas sans faiblesse, en effet, la différence de température sur la Cartier Montre à quartz a un impact relativement important, même à ce point, système de roue d'équilibre, mais moins sensible à la différence de température. Dans le 5 ° -30 ° (ces données ne sont pas précises, la différence entre les différentes tables de table est relativement grande) les montres mécaniques sont généralement capables d'aller plus stable, plus précis, mais la montre à quartz n'est pas nécessairement, par quelques données historiques montrer que la montre à quartz standard le plus La température de fonctionnement appropriée est de 20 °, la température idéale du cristal cristal est d'environ 25 °, c'est-à-dire, et la température du corps humain est trop élevée et trop basse, produira plus d'erreur , l'erreur annuelle sera pire que l'état standard, pauvre cent secondes. Ceci est pour la poursuite de la montre à quartz de précision, il ne peut être ignoré, bien que pour la vie quotidienne, ce n'est pas suffisant pour arriver à. Donc, beaucoup de montres à quartz, la marque sera clairement indiqué dans les instructions: S'il vous plaît porter plus de 10 heures par jour à porter, pour atteindre la meilleure Jaeger LeCoultre Montresde précision, ± 10 secondes / an.
Nieuw bericht