Ineke de Haan-Doornbosch benoemd tot raadslid.

IHDmaandag 29 februari 2016 19:45

In de raadsvergadering van 18 februari is Ineke de Haan-Doornbosch uit Slochteren benoemt tot raadslid voor de duur van 16 weken. Ineke vervangt Miranda Hoeksema-Schoenmaker vanwege haar bevallingsverlof.

Ineke werkt als leerkracht op basisschool “De Wiekslag” in Schildwolde en heeft een Master Special Educational Needs. Daarnaast werkt zij samen met haar echtgenoot in een landbouwmaatschap.

Binnen de commissie en in de raad zal zij de portefeuilleonderwerpen die eerder door Miranda werden gedaan op zich nemen. Fractievoorzitter Niels Joostens is blij dat Ineke bereid is voor een korte periode het actieve politieke werk op zich te nemen. “Binnen de fractie heeft Ineke een prima en nuchtere inbreng. Het is goed dat we ook de komende tijd voluit het ChristenUnie geluid kunnen laten horen.” Dat het direct tot een hoofdelijke stemming zou komen in haar eerste vergadering was vooraf niet voorzien. Het maakt wel duidelijk dat elke stem telt.

Archief > 2016 > februari